Hoe heet dit lied ?

volgens mij wordt het gezongen door monty python en er komt een aantal keer "a room with a view" in voor, ik ben er naar op zoek voor een feest.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Niet van Monty Python, maar er zijn wel een paar liedjes genaamd 'A Room with a View'

" # "A Room with a View", a song from the revue This Year of Grace by Noël Coward
# "Room with a View", a song by Atheist from Piece of Time
# "Room with a View", a song by Brother Ali from Shadows on the Sun
# "A Room with a View", a song by Death Angel from Act III
# "Room with a View", a song by Jeffrey Osborne
# "Room with a View", a song by The Tear Garden from Tired Eyes Slowly Burning
# "Room with a View", a song by Tina Dico from In the Red "
[Bron: Wikipedia]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze?
http://www.youtube.com/watch?v=IqozFPcSXhU
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=yz7Q7WiY4EE ik denk dat je dit liedje bedoeld alleen is dit is een bootleg versie van Paul McCartney maar die jij bedoeld is van een groep